Bitterfroken

25 år..

Fan vad jag är TRÖTT på att vara så ensam. Jag vill ha ett liv, inte fortfarande behöva känna mig som ett barn (vilket jag ofta gör). Jag vill inte somna ensam på kvällen, vakna ensam på morgonen och gå omkring ensam hela dagen. Jag tycker att jag borde vara van, har ju alltid varit ensam, men det här blir mer och mer outhärdligt ju mer tid som går. Nu är alltså ytterligare ett år till ända. Förra året vid den här tiden undrade jag hur mitt liv skulle se ut på min nästa födelsedag. Som alltid är jag då ensam, suprise! Jag antar att min fråga fortfarande är stående, hur kommer livet se ut om ett år? Snälla, säg att allting ordnar sig och att även jag får bli lycklig. Jag är inte gjord för att leva ensam. Orkar inte det här längre..

Grattis mig själv på födelsedagen. Kul att sitta ensam hemma, verkligen! Känns verkligen som att ingen bryr sig om mig! Är iaf glad att vädret ute är fint och varmt.. Alltid nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: