Bitterfroken

DET FINNS VISST NÅGRA SOM JAG

Häromdagen började jag på mitt nya jobb. Igår diskuterade vi de livsviktiga orden; kärlek & relationer och jag hittade inte bara en utan TVÅ som är som jag. Den ena blir aldrig intresserad av nån och den andra flyr så fort det blir allvar och blir heller aldrig intresserad av nån. Det känns faktiskt som en stor lättnad, ibland känner jag mig helt ensam med att vara så här..

Jag har i alla fall bestämt mig för att inte träffa min senaste dejt något mer. Jag är glad att jag nu slutat med att ge nya chanser när jag redan från början känner att det är fel, framsteg till mig! Det mest störande just nu är att han "glömde" (?!) tillhörigheter här hos mig. Funderar på att bara lämna dem i hans postlåda, men det kanske är lite väl taskigt? Han hade säkert hoppats på att träffas igen!

Kommentarer
Postat av: Tanya - STOCKHOLM

Händer i helgen? :)

2012-02-03 @ 15:37:02
URL: http://tanyallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: