Bitterfroken

Seg dag, men ändå en bra dag

Idag har jag haft en väldigt apatisk dag. Mest stirrat framför mig och varit sjukt trött. Ville bara sova, men lyckades tvinga ut mig på en kall promenad och piggade faktiskt på mig lite efter det.. En sväng till Ö&B har jag även hunnit med, bestämde mig för att prova något nytt och ett paket med rosenrot fick följa med mig hem. Jag ger det en chans att få mig att må lite bättre och håller tummarna för att det ska fungera! Stör mig dock på att det på paketer står att kapslarna ska vara på 500 mg, men i själva verket är det bara 100mg.. Ja, ibland stör jag mig på småsaker!

Annars har jag, som sagt, mest varit deppig idag. Jag saknar en famn att krypa upp i, att ha någon som ger mig trygghet, som stärker mig och tycker om mig. Egentligen har jag de här möjligheterna framför mig, men jag kan inte ta dem eftersom jag uppenbarligen lider av något sjukt. Jag ibland blir jag så enormt arg på mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: