Bitterfroken

Svårt..

Jag vet inte vad som händer med mig, jag mår verkligen dåligt just nu. Jag vill bara gråta, lägga mig under täcket och aldrig gå upp mer. Jag vill inte känna såhär, jag vill vara glad. Vet knappt hur den känslan känns längre i och för sig, men jag antar att det är en bättre känsla än detta.
Imorgon fyller jag 25 år, vet inte om det är därför jag mår sämre? Att tiden går utan att jag lyckats med nåt gör mig så ångestfylld och känslan av misslyckande smyger sig på. Skulle egentligen ha tagit hem folk imorgon, men jag klarar det inte. Fick avblåsa det. Kanske hade jag orkat spela glad osv, men problemet just nu är att jag inte orkar ta mig för nåt och jag måste städa, men det går inte. Klarar för tillfället inte av att ta tag i mig själv.. Att det ska vara så svårt. Varför måste livet vara så svårt? Allting känns så meningslöst just nu, försöker hitta ljusglimtar och visst de finns några, men de gör mig inte bättre till mods just nu, men jag kämpar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: