Bitterfroken

DEJT..

I stället för dejt i onsdags blev den i stället igår. Jag hade ont i magen och konstant småångest hela dagen. Försökte tänka ut vad det är jag är så rädd för och de tankarna som far runt i mitt huvud är alla gånger jag försökt och försökt och försökt, tvingat mig in i förhållanden för att "det måste funka". Alla gånger jag varit tvungen att ha sex mot min vilja bara för att "när man har ett förhållande måste man ha sex". Många kan säkert tycka att det är helidiotiskt, det är väl bara att säga ifrån om man inte vill? Ja visst, de är helt sjukt idiotiskt, men under hela tiden försökte jag lura- och intala mig själv att jag visst ville. Att jag sen satt och grät i duschen och mådde otroligt kasst är ju något man kan försöka glömma bort dagen efter.
Tänk sen när jag träffade mitt ex. Där var det precis tvärtom, jag kunde inte slita mig från honom. Ville röra vid honom hela tiden och vara nära. När det tog slut blev det givetvis ännu svårare att träffa någon. Jag bara jämförde alla med honom, hur underbar han var och hur han hade fått mig att känna. Smärtan inom mig var enorm, det var ju honom jag ville leva med, inte den här idioten som satt mitt emot mig..
Det bästa med exet (och vad han lyckades göra med mig) var att han var underbar, på riktigt! Jag har ju en tendens att lyckas slappna av och få känslor för killar som är elaka, otrogna och behandlar mig illa. Den här killen hade ingen av dessa egenskaper, han var singel, han var otroligt gullig och tyckte om mig (ja, trodde jag ju iofs). Jag vet inte hur han lyckades, men kär vart jag och det så in i hel*ete.. Trots att det gått så många år, tror bestämt att det är sex år sen nu?!, så är det fortfarande han jag saknar. Som detser ut nu har han ett nytt förhållande, är sambo och verkar lycklig!

Oj här kom jag bort från stigen. Dejten ja.. Det finns inte så mycket att skriva, den var som... det brukar vara! En trevlig och rolig människa, men inga känslor från min sida, tyvärr!
Jag antar att det bara är att fortsätta vänta.. Antagligen kommer jag vänta fram tills den dagen jag dör!


Kommentarer
Postat av: hampus

Otacksamma "asylsökande" i Gärdshyttan

http://www.youtube.com/watch?v=NdcexPAD27U

2012-01-28 @ 22:24:00
Postat av: cecilia

känner verkligen igen mig i allt du skriver.

2012-01-29 @ 12:35:55
Postat av: elina

Hej! Har du tips på någon bra butik i Sthlm som säljer typ JFR och liknande smycken? :) Please svara om du vet!:)

2012-01-29 @ 20:16:56
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: