Bitterfroken

Till och med jag kan bli intresserad

Jag tror (nej jag tror inte, jag vet) att jag är otroligt intresserad av en person. Jag har inte kunnat tänka på något annat än honom de senaste dagarna och det fladdrar ett tusental fjärilar i magen. Jag vet dock att det aldrig kommer bli något, jag blir som vanligt intresserad av fel personer. Här finns det en sambo inblandad och varför skulle jag kunna bräcka henne, jag vet att jag inte duger, att jag inte är fin nog.. Ännu mer ångest är att jag träffat honom genom mitt jobb och att han gjorde sista dagen idag och nu vet vi inte om han nånsin kommer tillbaka till oss igen. Jag blir så glad av att se honom och nu kommer jag antagligen inte träffa honom igen! Jag vet inte vad jag ska göra.. Har försökt hitta honom på facebook (vilket han inte hade). Hade även tänkt att skicka ett mail, men jag är för feg, vill inte göra bort mig när jag redan vet att det är kört. Dock har det känts som att de kanske är liite ömsesisdigt, men jag kan ju likväl inbilla mig, ganska lätt att göra det när man så gärna vill..
Fan, kan det inte NÅNGÅNG få gå bra för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: