Bitterfroken

Semestern

Jag börjar redan oroa mig för vad jag ska göra på min semester, jag är ju så jäkla ensam.. På lediga dagar sitter jag oftast bara här, vet inte vad jag ska ta mig för. Ingenting är ju roligt att göra ensam! Jag mår så dåligt över att mitt liv bara rinner bort, jag gör verkligen ingenting vettigt. Hade jag varit normal hade jag haft dagarna fullbokade med massa roligt att göra. Fan, det är sommar och jag vill inte sitta instängd, men vad ska jag göra? Gud vad jag avskyr mig själv. Vilket jävla liv jag har...
Jag får helt enkelt packa ner lite mat + grill och sticka iväg för mig själv nånstans (Jippi!). Gud vad jag önskar att allting var annorlunda, jag vill inte vara ensam mer! :'(

Imorgon ska jag jobba 7-22 (kvallpass) Varför vara hemma när man kan arbeta liksom? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: