Bitterfroken

Vart gick det fel?

Vart gick mitt liv fel egentligen? Det tänker jag ofta på, särskilt under lediga dagar som denna.. Jag vet att det sägs att man styr över sitt eget liv, men jag misstror fan det. Jag har försökt och försökt att göra något av mitt liv, för att slippa vara så här ensam. Jag har ingenting att göra lediga dagar, jag har ingen att ringa. Älskar att gå ut och äta, men inte vill jag göra det själv. Jag har två underbara bästa vänner, dock har de egna liv med sambo och barn.. Fan, jag vill inte leva det här jävla livet. Det känns verkligen som att det aldrig kommer ordna sig. Jag har sagt det i flera år och det blir tomefan aldrig ljusare heller, precis som jag säger.. Jag vägrar bli äldre och fortfarande inte ha träffat någon. Hur jävla svårt kan det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: