Bitterfroken

Dejting.. Ja jag försöker iaf..

"Dejtade" i fredags.. Hela dagen på jobbet gick jag och `byggde upp ångesten, försökte komma på ursäkter till att slippa, lite huvudvärk hade jag nog om jag kände efter.. Tog till slut mod till mig och ljög inte ihop någon historia. Vi möttes utanför mitt jobb och han var trevlig, men som vanligt är jag fullständigt iskall. Känner ingenting.. Varför kan jag inte få tycka att det är roligt? Spännande? Mysigt? Varför kan jag inte få bli hejdlöst kär igen? Jag är så trött på att inte känna känslor. I och med detta hänger jag mig lätt fast vid någon jag känt något för även om själva "förhållandet" i sig liknade kattpiss, men bara att jag kände något är ju jävligt stort och jag tror att jag saknar honom så mycket. Just nu har han en period där han bryr sig om mig igen, jag smälter samtidigt som jag blir så arg på mig själv. Jag vet att jag mår dåligt av det men trots det längtar jag efter honom så att det värker i mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: