Bitterfroken

Jag vill inte...

Jag hatar att sitta själv, kvällarna är allra värst! Fan jag vill inte fylla 26 och fortfarande vara ensam, jag vet inte vad jag ska göra! Jag har panik inför att träffa någon samtidigt som det är det enda jag vill.. Jag tror jag har blivit för van vid att leva ensam, jag har så svårt att se mig tillsammans med någon! Det blir verkligen svårare att träffa någon ju längre tiden går, när man var yngre var det inte svårt att träffa nya människor. Nu mera vet jag knappt hur jag ska göra?! Jag är livrädd att allting ska gå för fort, att jag ska bli inträngd i ett hörn och tvingas till saker jag inte vill! Hur gör man för att slappna av och bara njuta av livet? Jag är ständigt på helspänn, har svårt att koncentrera mig och känner en inre stress.
Fan för detta helvetesliv!! Vad har jag gjort för att förtjäna det här? Jag är en sån jävla idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: