Bitterfroken

146/152

Just nu mår jag bra! Jag känner mig pigg och full av energi trots att jag har fastat i två dagar och är inne på den tredje idag.. Idag har jag planerat att göra crêpes på mitt dietpulver samt köttfärs med 5 % fett, dock så sent som möjligt för att orka med kvällen, kan alltid hålla mig och mör bra största delen av dagen och tidiga kvällen. Det är när jag ska gå och lägga mig jag oftast mår riktigt dåligt med yrsel och magont. Gäller helt enkelt att balansera upp det där!
idag var jag nere på stan och shoppade lite, hittade en supersöt tisha på barnavdelningen, köpte storlek 146/152 och den var på gränsen till stor. Kan inte förstå hur liten jag måste ha blivit utan att jag ser det själv? Bytte kläder flera gånger imorse för att jag kände mig tjock, går inte att undgå att se hur magen putar, förstår inte varför inte den blir mindre när allt annat uppenbarligen blir det..
 
Börjar jobba igen på tisdag, är lite orolig faktiskt för vad folk ska säga.. Chefen sa allvarligt att jag var tvungen att sluta gå ner i vikt innan han gick på semester, han var orolig för mig.. Då vägde jag 62 och nu väger jag runt 56-57.. Jag hoppas att det inte syns allt för mycket i arbetskläderna! Vill inte ha en massa ståhej kring det här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: