Bitterfroken

Mår dåligt :(

Jag mår otroligt dåligt. Känner mig så svag, orkar knappt röra mig. Känns som att jag inte har någon energi alls, vilket i och för sig kan vara sant. Maten har blivit ett problem, egentligen vill jag inte erkänna det för mig själv, men jag vet att det är så.. Jag var tidigare rädd att allting skulle gå för långt med min viktnedgång och nu är jag ännu mer rädd för att det faktiskt HAR gått för långt. Jag äter mindre och mindre men tränar trots det.. Jag vill fortsätta gå ner i vikt trots att jag väger 57kg till mina 171cm. Jag har gått ner 20kg på ganska kort tid, eller väldigt kort tid till och med. Jag vill äta igen, men ändå inte.. Jag vill vara pigg och full av energi, men jag kan inte, jag orkar inte. Hur ska jag balansera allting? Jag är livrädd ärligt talat.. Jag är livrädd att bli sjuk. Hur kunde det här hända mig? Är det ens värt att ha 34 i storlek men inte orka med någonting? Ibland känns det som att det faktiskt är värt det, jag är smal, jag är snygg, MEN jag mår så kasst.. behöver ha hjälp :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: