Bitterfroken

Nya recept?

Att jag inte kan se att jag gått ner rejält i vikt beror säkerligen på att jag varje dag ser min kropp, gör man det blir det ju klart svårare att se förändringar.. försöker leta upp gamla bilder, men hatade mig själv så mycket då att jag inte har några helkroppsbilder. Önskar jag hade något att jämföra med.. Tycker fortfarande att jag är stor. Undra när man ska bli nöjd och sluta se sig själv som otroligt stor, jag tror nog att det blir något sjukligt av det till slut. I mitt fall har jag otroligt svårt att äta, äter cirka en gång/dag och då väldigt kalorifattigt samt kolhydratsfattigt, äter jag något mer utöver det mår jag dåligt och känner mig enorm. Idag mådde jag pyton, illamående och yr, hade beslutat att inte äta något under dagen med tanke på att jag och mamma skulle ut och äta sushi på kvällen. Stod dock inte ut och käkade upp en 35grams påse med proteinsnacks. Det är superbra egentligen med låga kolhydrater och knappt inga kalorier, men ändå får jag oroskänslor för att det ger en känsla av att jag äter chips!
 
har letat runt efter lite nya kalori-/kolhydatssnåla recept idag och hamnade på en fantastisk sida skriven enligt LCHF. Nog för att jag får panik över högt fettinnehåll, men det går ju alltid att byta ut mot lättare produkter! Bra med nya tips gällande kosten, vet aldrig vad jag ska äta längre och imorgon är det tyvärr dags att börja göra matlådor igen, efter fem veckor av härlig semester är det dags att befinna sig på jobbet igen! Känns roligt att träffa kollegorna igen, men jag längtar inte efter själva jobbet. Letar ständigt nya jobb, dock dyker det aldrig upp några, men imorgon är en ny dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: