Bitterfroken

Orolig

Jag är en människa som måste kissa ofta. Hatar att vara på ställen där jag inte vet vart det finns toalett för när jag blir kissnödig då BLIR jag kissnödig! Idag dock kändes det på ett helt annat sätt, kändes som att jag skulle kissa på mig och de gjorde ordentligt ont nr jag kissade plus att jag fortfarande kände mig kissnödig efter att ha tömt blåsan. Misstänkte såklart uvi, märkte senare att vattnet i toaletten var helt rött. Nästa gång jag var på toaletten kollade jag mer noggrant och visst var de mängder med blod :( alltid rädd för blod i urinen, vanligast är såklart att det handlar om uvi, men de kan även vara blåscancer. Symtomen på det är täta trängningar och smärta över magen (vilket jag ofta har om jag inte kissar direkt) samt då blod i urinen.. Blir orolig även om jag aldrig annars är hypokondriskt lagd :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: