Bitterfroken

Tjockis

Helvete vad tjock jag känner mig!! Tränade till 18.30 och åt efter det, två skivor fläskfilé samt stekt svamp med chili och vitlök plus sallad med tomat och mozzarella. Jag HATAR att äta på kvällen.. Känns som att jag bara vräkt i mig, hatar känslan av att vara mätt!! Till råga på allt drog jag i mig en latte efteråt trots att hela jag skrek nej.. Nu önskar jag att jag inte ätit överhuvudtaget. Känner mig större än någonsin, så stor och äcklig.. Jag VET egentligen att min mat inte innehöll särskilt mycket kalorier, men jag känner mig hellre hungrig även om jag mår dåligt då med, med yrsel och illamående.. 
Gick dessutom upp nästan fucking tre (!!!) kilo på resan trots att jag hela tiden tänkte på vad jag åt.. Men är man van att äta "riktig" mat en gång per dag blir tre gånger/dag + massa nötter en jäkla skillnad.. Måste väga mig imorgon igen, hoppas verkligen jag inte gått upp mer :( känner mig orolig, vill tillbaka till min vikt som den var innan jag reste iväg, jag hoppas det inte tar lång tid. Resan innan lyckades jag gå ner två kilo på en vecka. Har jag tur var det mycket ansamling av vätska och annat skit den här gången. Dock mätte jag nyss midjan, visserligen precis efter att jag ätit och druckit, men jag har ökat två jävla cm. Varför ska det vara så svårt att få vara smal?? :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: