Bitterfroken

Aningens bakslag..

Åh, det känns lite jobbigt i kroppen just nu.. Tänker som sagt inte hymla med något i den här bloggen och som jag skrivit innan VET jag och jag är OKEJ med att det ibland blir jobbigt känslomässigt, men det är ändå tufft när känslorna kommer över mig! 
Jag är SÅ rädd att gå upp i vikt, jag vill verkligen inte se kroppen förändras! Jag är så rädd att gå tillbaka till närmre 80kg igen. Vad gör jag om jag ser att kroppen blir sådär stor och degig igen, om glipan mellan låren försvinner igen? Jag tänker aldrig ALDRIG svälta mig igen, men hur ska jag göra för att vikten inte bara ska rusa iväg? Jag har ju inte vägt mig sen den 24/11 och jag vill absolut inte göra det! Vågen kommer fortsätta vara undangömd tills vidare. Jag tror inte jag kan hantera känslorna vid en eventuell viktuppgång ärligt talat, kan inte ens tänka tanken just nu.
 
Egentligen vet jag ju och ser framförallt att jag är otroligt smal, men att gå upp i vikt är verkligen en otroligt skrämmande tanke för mig! Jag lever nog ibland i en fantasivärld om att kunna äta OCH behålla min vikt. Jag vet ju att kroppen kommer förändras till, vad som känns nu, till det sämre. Jag vet också att de här känslorna kommer försvinna allt eftersom men just nu är det nästan outhärdligt!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: