Bitterfroken

År 2014

Jag mår helt okej just nu. Har varit hos mamma och hennes sambo och ätit plankstek, det har vi haft som tradition ända sen jag var liten. Det var gott och jag blev lagom mätt, skönt! 
Ikväll ska jag, som jag skrivit tidigare, hem till min bästis för nyårsmys med massa spel precis så som vi vill ha det. Är dock orolig över eventuella frågor från barnen, men kommer det något tar jag det då.
 
Hur kommer 2014 bli då? Jag hoppas på ett lugnt och skönt år, jag hoppas även givetvis på att jag kommer gå längre i mitt tillfrisknande, att hjälpen jag (eventuellt?!) kommer få kommer gynna mig och inte stjälpa.
Jag ska försöka att bli mer snäll mot mig själv, försöka jobba på min självkänsla. Jag ska även försöka att utmana mig själv med kosten och det som hör till och inte bara glida med vart det bär. I nuläget kan jag känna att jag inte kämpar speciellt mycket, det mesta går efter mina/ätstörningens oskrivna regler. Hur allting ska gå till vet jag inte just nu, måste arbeta upp en plan och utgå ifrån den.
Jag hoppas på att känna mer mer fri och levande, att jag återigen kan se glädjen i saker och ting.
 
Hur ska ni fira och har ni några löften? 
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette Sandelin

jag vill också blir mer fri och ännu mer levande. och jag är på god väg :) jag tänker på dig och tycker du är helt enastående stark och modig.
Gott nytt år ♥ Må 2014 bli fyllt med kärlek, värme och trygghet för oss båda. KRAM!

Svar: Tack!! Du är också stark!! <3Kram!
Nellie

2013-12-31 @ 17:24:40
URL: http://litenbruksort.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: