Bitterfroken

Avslappnad.. Nöjd trots allt

Nu kan jag slappna av lite mer, skönt! Tog tablett i ångestdämpande syfte när jag kom hem från mamma och nu har jag tagit mina sömntabletter. Börjar bli sömnig, ska bli skönt att vakna upp imorgon, en ny dag.. Nya tag! Försöker omvandla tankarna jag har, det är ju BRA att jag åt förut, JAG är bra som håller mig till den friska vägen, att jag faktiskt står emot hjärnspökena trots att det ibland är helt galet svårt. Det här kommer ju bli bättre och som jag sagt förut är jag stolt över mig själv som kommit ändå så pass långt som jag faktiskt gjort. Heja mig!
 
Fick förresten ett sms förut som gjorde mig glad, jag log verkligen PÅ RIKTIGT. Var tvungen att till och med skutta lite diskret för mig själv. Smset var från den kille jag har betraktat lite i smyg sådär i.. Ja typ två år nu. Visserligen skickade jag först och önskade god jul, men svaret jag fick var oväntat och det pirrade till i magen rätt rejält! <3
 
Nu ska jag ta en sista (tror jag!) rök i det "härliga" regnvädret vi har, sen ska jag bädda ner mig i sängen och titta på någon film!
kram!

Kommentarer
Postat av: Jeanette Sandelin

Vad roligt att få ett sms fr sitt span :)
jag önskar dig god fortsättning och att läsa dina ord är en gåva som jag är så glad för. tänk om jag hade haft orden då 1980-82 när jag var som sjukast. att du skriver här är en mycket bra bearbetning. KRAM!

Svar: Ja, jag tycker att det hjälper mig väldigt mycket att skriva ut vad jag känner och gör. Det ger mig ett lugn och samtidigt lite perspektiv när jag läser tillbaka! :) hoppas du hade en bra jul! Kram!
Nellie

2013-12-25 @ 07:01:50
URL: http://litenbruksort.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: