Bitterfroken

Dagen

Godkväll :)
Idag har det faktiskt varit en ganska bra dag måste jag säga. Skönt att de här dagarna kommer ibland, de behövs, så jag njuter och passar på att fylla energidepåerna! 
Har kommit ut en stund på dagen, var och handlade lite nödvändigheter (och onödiga grejer) på Ö&B. ÄLSKAR den affären, bästa! Det finns ju verkligen allt. Jag skulle kunna gå runt där och handla i evigheter! I och för sig är jag en sån människa som kan gå runt på Apoteket och vända och vrida på allt och tycka det är roligt med.
Har även varit hos mamma och spelat lite spel och druckit te. 
Något som har varit lite trist dock är att jag börjar bli sådär sur och grinig igen. Stör mig på allting och kan liksom inte riktigt tygla mig. Jag vill inte vara dum och elak men jag kan liksom inte hålla emot alla gånger. Är också fortsatt förlamande trött, nästan så att ögonen går i kors. Blir värre när jag gör saker, även om sakerna i sig inte är särskilt ansträngande. Har även haft ett sjukligt sötbehov idag, det slog till här på kvällen och det brukar ALDRIG hända i stort sett, inte ens när jag var frisk var jag sötsugen. Jag åt i stort sett aldrig godis och liknande, men idag, idag hade jag lätt kunnat klämma en fet godispåse utan problem. Vill dock inte äta massa godis så jag tog några mandlar och gjorde mig en stor latte i stället. Minst lika gott och nyttigare! 
 
Jag hoppas att imorgon också bjuder på en bra dag! Så trött på allt vad ångest och ätstörning heter..

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att höra att det allafall kännts lite bättre idag ❤Jag har också haft en ganska bra dag! Kram

2013-12-29 @ 23:20:00
URL: http://www.kampaforlivetnu.blogg.se
Postat av: Jeanette Sandelin

Härligt med de gyllene stunderna :)
Jag tror på dig du vackra flicka. Tänk vad bra att ha en blogg. Att du skriver och tar upp allt i dagsljus. Det är halva resan. Heja dig ♥

2013-12-30 @ 06:14:51
URL: http://litenbruksort.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: