Bitterfroken

Godmorgon!

Godmorgon! 
Har precis ätit frukost och sitter just nu och kollar på Nyhetsmorgon (som vanligt handlar det om mat).
Det är svårt att tro att det är vinter ute nu med tanke på att gräsmattorna är gröna och solen lyser gott. Jag är ingen vintermänniska alls, så jag njuter faktiskt av det här.
Sov ganska bra inatt, men lite oroligt. Vaknade flera gånger av att jag behövde gå på toa, så irriterande! Somnar dock om lätt numera vilket är skönt.
 
Snart är det dags för nyår, känns inte ett dugg bra. Har alltid hatat den dagen, i år känns det ju inte direkt lättare om man säger så. Jag tror faktiskt att jag bara ska vara hemma, ensam, sova tidigt. När jag sen vaknar är det ett nytt år, ett nytt år med nya möjligheter och det här året hoppas jag ska bli ett friskt år! 2014 vill jag börja tycka om mig själv och jag vill bli frisk och fri!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: