Bitterfroken

Jag är glad!

Jag åt kladdkakan med grädde, jag klarade det! Ingen ångest! Jag har mått så bra idag även om tankarna fortsätter med försöken att styra mig, men skitsamma för jag mår BRA! Otroligt skön känsla. Jag är så himla stolt över mig själv som tagit mig såhär långt, helt på egen hand! 
Nu har jag precis tagit två Propavan och bäddat ner mig i sängen. Spännande att se om jag sover bra inatt, har aldrig tidigare tagit sömnmedicin så ingen aning hur jag svarar på det, hoppas bara jag slipper myrkrypningar. Hade tänkt börja med en tablett, men jag kör all in direkt i stället ;) lika bra! 
Gud vad jag känner mig glad och faktiskt även rätt rofylld i själen! Underbart! Hoppas på en lika bra dag imorgon! <3
kram och sov gott! 

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Åh vad du är duktig! Det är så skönt när
Man faktiskt tillåter sig själv, när man vågar! Man måste våga för att vinna som man säger, glad att jag hittade hit till din blogg, det känns verkligen som att vi är i samma stadie med tankar och allt så vi kan ju peppa varandra! Jag längtar till det friska livet och du också, det är inger värdigt liv man lever i en ätstörning. Nu brottar vi ner anorexin så att vi kan stå stadigare och starkare än någonsin, massa styrkekramar till dig finis! Och tack för din fina kommentar förut, jag blev jätteglad <3!

Svar: Ja, det ger en enorm styrka faktiskt! Men ibland känns det, som jag skrev, väldigt konstigt att helt plötsligt kunna äta utan att någon annan "tvingar" mig. Vad är det som gör att det fungerar nu? Varför får jag inte mer ångest? Ibland känner jag mig helt frisk, men trots det är tankarna och förhållandet till mat absolut inte normala längre, det vill jag också ska rätta till sig! Vill att allting ska kännas naturligt!Glad att du kommenterade här, jag får styrka av att läsa din blogg eftersom vi är i samma stadie :) känns skönt att "känna igen sig" i flera tankar och även i måendet. Det är skönt (men samtidigt hemskt givetvis) att det finns någon som förstår ens känslor! Kram <3
Nellie

2013-12-20 @ 23:10:27
URL: http://www.kampaforlivetnu.blogg.se
Postat av: Malin Magdalena

Du är så himla bra! Stort grattis, jag hejar på dig :)

Soliga hälsningar Malin (@hopemalin på instagram)

Svar: Tack!! Vad glad jag blir <3 Kram
Nellie

2013-12-21 @ 09:05:16
URL: http://www.malinsetta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: