Bitterfroken

Jag måste försöka vända det dåliga

Godmorgon! 
Jag önskade mig igår när jag la mig för att sova, en bra dag idag. Det är tyvärr inte en bra dag. Helt okej precis när jag vaknade, men det dröjde inte förrän känslorna bara vällde över mig. Bara gråter just nu, känner mig så ostabil. Hela jag skakar, kunde knappt ta skeden till munnen vid frukosten. 
Det är fan inte normalt att känna att jag är "duktig" för att jag äter. Det är inte "duktigt" att äta, det är NORMALT att äta, äter gör alla människor, äta måste man, det är naturligt. Jag är så jäkla fast. På det sättet var det lättare när jag var som sjukast och inte åt, då var jag så känslomässigt avtrubbad. Kunde varken gråta eller skratta, bara gick runt som en zoombie. Det gick att hantera, de här känns helt ohanterbart, jag har inga verktyg alls för att lindra mitt dåliga mående.
 
Jag vill verkligen inte åka till jobbet, jag är så svag. Känner att jag inte kommer klara av det! Vill bara va hemma, gömma mig för världen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: