Bitterfroken

Julafton!

God jul på er alla! Jag hoppas ni kommer få en fin och harmonisk dag och att all livets jävelskap kan lämna er ifred idag. Kämpa! 
Jag ska verkligen försöka idag att inte se mig själv som ett offer vilket jag faktiskt gjort sista tiden. Ingenting kommer ju bli bättre av att jag hela tiden tänker mörka, nervärderande och elaka tankar om mig själv. 
Idag ska jag försöka vara avslappnad och lugn, ta en timme, eller till och med en minut, i taget. Leva i stunden, glömma allt dåligt. Det är klart att det här kommer bli bra, men jag får nog släppa på tanken att det kommer gå snabbt. Jag blir så ledsen och frustrerad för varje nederlag trots att jag lovat mig själv att det är okej att misslyckas ibland, bara jag fortsätter kämpa vidare!
Ta hand om så mycket ni kan idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: