Bitterfroken

Längtar efter att sova

Bara längtar tills jag får gå och lägga mig, men vill inte lägga mig för tidigt för jag är rädd att vakna för tidigt. Orkar inte med en lång dag imorgon. Ska ta mina sömntabletter nu vid 22, de brukar ta ungefär två timmar innan de verkar. 
Imorgon är det julafton, jag önskar mig ett friskt och normalt liv. Kanske kommer allt kännas bra imorgon? Har alltid försökt vara positiv, men på senaste tiden har jag varit fruktansvärt ledsen, bitter och arg på livet. Kanske är det ett gott tecken ändå, det kanske betyder att hjärnan får nog med energi och orkar arbeta igen?! 
Jag tänker försöka riktigt hårt för att dagen imorgon ska bli bra. Hoppas hjärnspökena kan hålla sig borta, det är ju ändå jul ,:(
Kram till alla fina människor därute! <3

Kommentarer
Postat av: Jeanette Sandelin

Du har kommit långt. När jag var som sjukast i anorexi fanns inte en enda tanke på att jag var sjuk. Men du arbetar för högtryck. Du kommer att bli frisk och glad som bara den! Vägen dit kommer att vara full av ilska, gråt och helvetesgap. Tänk på vad som är BRA i livet just NU: skriv upp det på en lista och ha med dig vart du går. Fokusera.
Stor KRAM ♥

2013-12-24 @ 04:10:27
URL: http://litenbruksort.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: