Bitterfroken

Mår rätt bra!

Än så länge mår jag ganska bra. Känner av oron i kroppen, men försöker tänka positiva tankar så fort de vill ta över och det fungerar faktiskt rätt okej! 
Tänker mycket på hur dagen skulle varit om jag fortfarande hade svält mig själv. Antagligen hade den varit fruktansvärd och mycket ångestladdad. Jag hade tänkt mig att jobba en heldag på mitt jobb för att slippa allting kring maten och bara glömma att det var jul. Nu är jag i stället sjukskriven och kommer äta av julmaten som jag älskar, det kanske kommer kännas jobbigt, men jag tror att det bra med det kommer överväga det dåliga! 
 
Jag är så glad och tacksam att jag bestämde mig att börja äta för en månad sen (Gud tänk att det redan gått en månad!! Vad snabbt tiden går). Den här månaden har varit både bra och dålig, men jag är stolt över vad jag ändå hittills åstadkommit, jag tror att det är rätt bra gjort :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: