Bitterfroken

Okej dag

Hej fina!
idag har jag mått rätt illa och haft lite småont i magen hela dagen. Vaknade klockan tio och var sådär skönt slö av sömnmedicinen fortfarande. Älskar den känslan för den förminskar alla hjärnspöke och jag kan slappna av! Resten av dagen har varit helt okej, jag har inte gjort värst mycket idag. Åkte en sväng och handlade lite saker jag hade slut på, till exempel keso som jag är heeelt beroende av, så gott! Efter de har jag mest slappat i schäslongen, googlat runt lite, budat lite på fina saker på tradera (beroende, känns lite som julafton varje gång jag får ett paket). 
Har varit lite småstressad hela dagen just för att jag inte vetat vad jag vill äta till middag, men nu har jag bestämt att det får bli en omelett med currykyckling, mums! Då får jag även chansen att testa min nya stekpanna jag fick i julklapp :)
 
Jag hoppas alla har en bra dag! 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: