Bitterfroken

Svårare och svårare

Det känns som att det bara blir svårare och svårare det här med att fixa i ordning maten och äta den. Jag drar ut på tiden mer och mer och blir hela tiden mer orolig. Idag var det otroligt jävla jobbigt. Skakade så mycket så jag knappt kunde skära upp de ingredienser jag skulle ha. Kunde knappt få gaffeln till munnen för att jag skakade så. Men jag åt och jag tyckte de var gott, men ändå.. Att det ska vara så himla jobbigt och svårt! :( Jag känner mig så misslyckad och uppgiven. Den enda måltiden som går bra är frukosten, därför längtar jag till varje morgon, då kan jag verkligen slappna av och njuta.. Nu är de bara ett jäkla krig och kaos som pågår.. ,:( 
Men jag kämpar på, det är väl det enda jag kan göra nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: