Bitterfroken

Tappar bort dagarna

Jag har helt tappat bort vilken dag det är, fick kolla på mobilen för att hänga med i svängarna.
Ligger just nu i schäslongen, spelar lite spel på paddan och dricker gott te. Måendet är väl ungefär som igår, är väldigt trött och känner mig otroligt sliten. Antagligen äter jag fortfarande alldeles för lite mot vad jag borde.
 
Läste tillbaka i arkivet förut och herregud så sjuk jag måste ha varit, vilka kaotiska texter jag har skrivit. Helt sjukt nu i efterhand, kan verkligen känna paniken genom inläggen. Det var hemskt stt vara där, nergången, mitt i den värsta delen av sjukdomen. Varje dag hade jag panik och mådde så fruktansvärt, men jag kunde inte bryta mig loss från det destruktiva. Jag mår fortfarande otroligt dåligt, men på ett annat sätt nu, jag mår nu dåligt på ett "bättre" sätt skulle jag vilja säga. Jag äter ordentligt (ja, vill jag tro i alla fall) så nu är det mer ångesten, alla tankar och känslan av att vara fast i mig själv som är det jobbigaste. Jag försöker stå ut för jag vet att det är en del av tillfrisknandet, jag vet ju att det här inte kommer vara en lätt kamp!
 
Är som vanligt lite stressad över vad jag ska äta sen. Kanske tacos? Det är ju ändå fredag.. Har en trasig frys så jag måste hela tiden handla färska råvaror, otroligt irriterande, men samtidigt bra. Jag behöver komma ut ibland, isolerar mig så mycket när jag inte mår bra. Vill ju helst bara sitta här för mig själv, vet inte om det blir bättre eller sämre ärligt talat?
 
Hoppas ni har det bra! 
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: