Bitterfroken

Trött, trött, trött

Scheisse, dagen har verkligen gått i trötthetens tecken, jag är heelt slut. I övrigt har jag haft en väldigt bra dag måste jag säga. Tankarna har knappt stört mig och det känns rätt ovanligt. Så skönt om de börjar minska! 
Har ätit helt okej idag (fortfarande inget ätande runt lunch. Är inte hungrig då!). Frukost: keso blandat med sojayoghurt, sötning och vaniljpulver med min müsli på (GUDAGOTT!!!!), en macka med ost och salami och såklart en sojalatte. Middag: omelett på två ägg och sojagrädde, curry- och vitlöksstekt kyckling med färskriven parmesan- och ädelost smält ovanpå, en hembakt ostfralla med skinka och ost till samt en herrans massa ruccola. Ingen ångest, men jävligt mätt vart jag! 
Nu längtar jag som vanligt till att få gå och sova.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: