Bitterfroken

Vårdcentralen

Vårdcentralen idag kl 10.45, är nervös! Från att ha varit en pigg, framåt, orädd tjej är jag helt plötsligt det motsatta. Jag känner mig otrygg, är rädd och orolig för precis allt och gärna för alla saker på en gång samtidigt. Igår var jag helt hysterisk av oro, hela kroppen var i världens stress. Pratade massor med mamma och till slut släppte den värsta oron, tack och lov! Snart har jag (förhoppningsvis) ytterligare en grej att bocks av från oroslistan, blir skönt när bitarna faller på plats. 
Är rädd just nu att de kommer vilja att jag väger mig. Det är något jag faktiskt inte kommer gå med på idag, jag känner att jag inte klarar av det och det är ingenting jag känner att jag behöver utmana mig i. Den otäcka biten kan vi ta i januari när de är dags för bedömning på ÄS enheten, inte nu.. Vill bara ha mitt intyg och eventuellt något som kan lugna mig en aning när allting är som värst..
 
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: