Bitterfroken

Åh vad skönt!!

Just nu önskar jag verkligen att jag hade någon som visste om min problematik, jag vill bara berätta för någon för jag är SÅ STOLT över mig själv!!! 
Varje kväll har jag noggrant planerat morgondagens mat i shape-up för att känna mig "säker". Igår gjorde jag inte det och jag har heller inte gjort det idag. Jag har alltså ätit en rätt rejäl frukost (med grädde i gröten!!!!!!) UTAN att väga eller registrera en enda grej!! Jag tog även precis en babybelost för att jag var sugen på det! Det bästa av allt är att jag inte känner någon som helst ångest över det här, jag känner BARA ett lugn! Det är SÅ skönt! 
Registrering av kosten har verkligen bara triggat mig, maten har inte längre varit mat utan endast siffror, när jag sett siffrorna svart på vitt har de gjort mig orolig och stressad! Nu är jag så pass van och medveten så jag vet ändå på ett ungefär hur mycket KOLHYDRATER jag får i mig (kommer som sagt fortsätta med lågkolhydratskost då det är något jag mått bra av). Åh vad jag vill dela med mig av mina framsteg, hoppas någon läser det här och kan glädjas en aning för min skull och tillsammans med mig! 
Gud vad bra jag är!! Hoppas det kommer gå bra hela dagen! Jag tror på mig själv otroligt mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: