Bitterfroken

Jag ler på riktigt

Jag ler på riktigt för första gången på LÄNGE! Jag känner mig så otroligt lycklig och glad över att jag äntligen bestämt mig för att ta tag i mig själv och min ätstörning! Jag har ju fördelen att jag inte varit sjuk så länge och jag antar att tillfrisknandet går lättare i och med det! 
Vägen till att bestämma mig och göra slag i saken har varit LÅNG och fruktansvärt jobbig. Jag har länge velat göra något åt min situation, men inte vetat hur. Idag är första dagen jag mår bra, första dagen jag är mätt, första dagen jag äter normal mat, första gången jag köper nötter och sockerfri choklad och kan äta med gott samvete! Inga ångestkänslor alls, inte på hela dagen. Jag kan inte fatta att det är sant. Var tvungen att åka och handla idag för att handla på mig produkter jag inte klarat av att äta på så länge. Det känns som att livet faktiskt börjar om. Jag tror säkert att jag någon gång kommer falla tillbaka, men JUST NU mår jag bra och jag har verkligen bestämt mig! Jag ska må bra nu, jag ska njuta av livet!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: