Bitterfroken

Sjuk och utan matlust

Dagen har fortsatt bra. Tummen upp för att vara sjuk, i alla fall i det här sammanhanget, inte annars ;) idag har jag känt mig "normal" igen, lagom mätt hela dagen. Inga paniktankar på mat. Jag har mestadels hållit mig borta från köket, inte haft särskilt mycket motstridiga tankar. Fick i stort sett tvinga mig själv att äta förut för att åtminstone få i mig något. Jag känner fortfarande smak (tack och lov) och maten var god. Enligt min shape-up har jag idag ätit lite över 300kcal, givetvis inte bra säger friska jag, men sjuka jag njuter av de siffrorna. 
Utmanade mig själv en aning förut och hade sojagrädde i min mat, inte mycket, men mer än jag tidigare klarat av. Tummen upp för det.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: