Bitterfroken

Tomt i shape-up

Måendet är fortsatt gott (förutom förkylning då!). Igår åt jag och kände mig tillfreds. Visst är tankarna fortfarande lite kaloriinriktade, men när jag inte kan se dem svart på vitt gör de inte någon särskild inverkan på mig. Det känns ovanligt att inte väga och registrera maten, ovanligt men LUGNT! Jag kunde titta i shape-up flertalet gånger per dag, oftast med vånda, antingen för att jag ätit "för mycket" eller för att jag ätit för lite men ändå inte kunde förmå mig att äta mer.
 
idag har jag ätit en stor frukost, en skål yoghurt (åh jag har varit sugen sååå länge), kaffe latte och två stycken rostade LCHFsmörgåsar med makrill och, nu kommer det mest fantastiska, kokt ÄGG, med gula och allt!!! Jag klarade det Och som jag längtat!! Jag har som sagt inte ätit ägg på mycket länge eftersom jag varit livrädd för dem på grund av kalorierna, men nu klarade jag det alltså! Jag är så glad!! Kan inte med ord beskriva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: