Bitterfroken

För mycket mat

Imorse visade vågen ner 0,6kg (på tre dagar) och jag väger nu 51,9kg till mina 171.. Det ger mig ett bmi på cirka 17,7! Älskar det, men hatar att jag idag har ätit typ 650kcal sammanlagt. Det är lite egentligen, men det känns som att jag skulle kunna göra det så mycket bättre.. Ändå plockade jag och fifflade med maten jag gjorde till middag och tog bort allt med mycket kolhydrater samt mycket kcal. Ska försöka göra nån form av träning ikväll, känns som att jag måste bränna bort åtminstone hälften.. Frågan är vad jag ska träna? Eventuellt att jag gör ett besök på gymmet, trampar en stund på crosstrainern och kör lite styrka. Problemet är bara att man måste träna så mycket hårdare och under längre tid när man väger mindre, finns tydligen inte mycket att bränna då..
fan, hur kan jag känna oro över att ha ätit 650kcal när jag bara väger 51,9kg? :,( fördelningen ser åtminstone bra ut, och det är väl bra antar jag! ;) åh vad jag ibland önskar att jag som normala människor kan äta McDonalds eller annat skit någongång ibland. Trodde aldrig det skulle gå såhär långt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: