Bitterfroken

Hur är det ens möjligt??

Hur fan är det möjligt... Vägde idag ångestfyllda 53,7kilo.. Senast jag vägde mig stod vågen på 52,5kilo (18/9). Hur kan jag ha gått upp äckliga 1,2kilo på bara några dagar?? Jag har knappast fuskat i den bemärkelsen att jag borde ha gjort det. Jag har fortfarande legat på ett rejält kaloriunderskott, med fuskande har jag menat att jag ätit för mycket kolhydrater mot vad jag egentligen vill! Jag har dessutom tränat både dans och gym under de här dagarna och bränt runt 6-700kcal. Det måste helt enkelt handla om något annat. Vätska? 
Nu tänker jag ligga lågt med mat ett tag igen, jag som önskade att jag kunde äta normalt igen :( men det är fan INTE normalt att gå upp 1,2kilo på bara tre dagar, det måste handla om annat.. 
Adjö underbara ikeaköttbullar ,:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: