Bitterfroken

Mat mat mat

Jag vill inte ha dessa sjuka tankar om mat kvar.. Jag vill kunna äta igen. Jag klarar inte ens av att äta nyttigt och kalorifattigt två gånger/dag längre utan äter enbart en. Jag är så sugen på vissa maträtter, men jag klarar inte av att laga dem för att "jag redan ätit en gång idag". Övertalar mig själv att jag visst klarar hela kvällen utan att äta, precis som att det vore ett nederlag att få vara mätt. Tyvärr klarar jag ju det här relativt enkelt och droppar snabbt i vikt. Jag tänker att jag ska sluta, att vikten är bra som den är, men sen tänker jag sekunden efter att jag bara ska gå ner liiiite till, sen får det räcka.. Enligt mitt nuvarande BMI är jag nu underviktig, det har aldrig hänt tidigare. Mulliga jag har blivit underviktig! Sjuk känsla, men jag saknar som sagt att aldrig ha dåligt samvete, att bara äta och njuta! 
 
Vaknade imorse med en väldigt otrevlig känsla i bröstet och magen.. Känner efter om höftbenen fortfarande sticker ut. Mår nog dåligt över att jag käkade mig mätt på nöt- och russinmixblandning igårkväll. Extremt mycket äckliga kalorier i det, äckliga kalorier och äckliga kolhydrater. Nötterna var goda, och jag MÅSTE se att det är okej att unna mig ibland även om det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: