Bitterfroken

Pojkvän och mat

Jag har träffat någon, och det går... Bra! Känns konstigt och mycket ovanligt! Jag trivs och mår bra, dock går mycket tankar till maten. Rädd att äta fel och för mycket. Är samtidigt rädd att visa mig allt för ätstörd inför honom. Han vet om mina bekymmer till viss del, men jag tror inte han förstår hur det påverkar mig. Rädd för att jag nu ätit mer när jag varit med honom, jag har bland annat ätit frukost som jag aldrig gör. I vanliga fall fastar jag fram tills lunch/efter lunch. Imorgon ska jag väga mig igen, orolig inför det.. Känns som att jag gått upp massor! :( var ett tag sen jag fick möjlighet att hålla koll på vikten, vill inte att någon kollar över axeln när jag väger mig då detta är ett stressmoment för mig! Inatt sover jag dock själv så imorgon blir det att ta tjuren vid hornen.. Hoppas på att inte ha gått upp så mycket. Vill nämligen så gärna äta ikeas köttbullar imorgon Och det får jag bara göra om jag gått ner (eller möjligen stått stilla). Fuskade med sushi idag, risken är väl att det satt sina spår.
ibland önskar jag att jag bara kunde äta det jag vill.. Men att vara smal är viktigare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: