Bitterfroken

Redo

Åh vad jag önskar att det nångång kan gå bra för mig när de gäller kärlek.. Speciellt nu, jag känner mig mer redo än någonsin. Ibland känns de verkligen som att jag nu mera ser livet med helt andra-, mer öppna ögon! Det finns just nu en kille som gör mig väldigt pirrig, känslan är så ovan, jag blir som vanligt livrädd.. Har så svårt att ta allting som det kommer, dag för dag.. Jag bygger upp situationer tills det nästan blir verklighet! Går därför mest runt omkring med magvärk och oro. Det är aldrig nån som är intresserad av mig, det har aldrig varit och jag har svårt att se en annan vändning.. Hade han känt nåt liknande tillbaka hade han väl hört av sig mer än vad han gör? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: