Bitterfroken

Det hade nog räckt med en...

Åh tack!! Ångesten släppte efter två Atarax. Det hade nog dock räckt med en tablett för nu vart jag sjukt slö, trött och vinglig på benen. Blir bara så desperat när jag får sådär mycket ångest, när liksom ingenting hjälper, det spelar liksom ingen roll hur många fyrkanter jag försöker andas igenom eller hur mycket jag försöker koncentrera mig och fokusera på annat. 
Nu gäller det bara att inte somna i soffan! 

Hade ytterligare en såndär jobbig natt natten tills idag. Vaknade återigen drypvåt av svett, till och med kudden var dyblöt. Hemskt! Jag tror att det är all stress som gör det och det är så fruktansvärt obehagligt. Någon som varit med om liknande? 
Lyckades dock sova till halv elva och det var skönt. Behöver verkligen all sömn jag kan få just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: