Bitterfroken

Det mest naturliga som finns känns så FEL

Det gör mig så ledsen att det känns så fel att äta. Att det mest naturliga i världen ger mig en känsla av misslyckande. Jag hatar känslan av att känna mig mätt och jag hatar att känna att jag saknar karaktär. Herregud, det är ju bara mat. Något man måste ha för att överleva. Hur kan det kännas så äckligt och onödigt? 
Jag slåss hela tiden mot tanken att "äter jag det här nu får jag svälta mig imorgon". Jag vet ju att det enda sättet att bli frisk är just att äta, det finns inga genvägar.. Friheten känns så långt borta just nu och mina tvångstankar blir allt värre. Jag vill verkligen kunna kontrollera allting, har jag två valmöjligheter blir det alltid kaos i huvudet och oftast skiter jag i allt och väljer inget. Jag är så ledsen på livet och hur det har blivit. Just ju känns det inte som att jag lever, jag bara överlever.

Allting känns så jobbigt och jag är rädd och orolig. Som jag skrev förut är jag så sjukt orolig inför telefonsamtalet med läkaren imorgon. Jag vet inte vad jag gör om jag inte får förlängd sjukskrivning. Allting känns så fruktansvärt och jag orkar inte mer ärligt talat. Jag vill bara fly! 

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Kram kram kram. Lycka till med telefonsamtalet. Hjärta <3

2014-02-24 @ 01:12:36
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: