Bitterfroken

Det verkar ordna sig!

Godmorgon! 
Idag känner jag mig lite bättre, lite lugnare i kroppen! Mailade chefen igår och hon skulle ordna så att jag kommer iväg till ÄS enheten trots att det innan såg mörkt ut! Skönt att jag berättade om min problematik! 
Är väldigt orolig för det här besöket, vad kommer hända? Jag funderar fortfarande på om jag inte kan ta mig igenom det här själv. Vissa dagar känns det som att jag verkligen har läget under kontroll, andra dagar (som igår) känns allting otroligt mörkt och hopplöst, men trots det där mörka har jag ju ätit och skött mig, helt på egen hand. Tankarna är ju dock det jobbigaste att försöka stå ut med, de gör mig stundtals helt galen och jag har problem med kroppsuppfattningen. Kan liksom inte se att jag är smal fast jag innerst inne, teoretiskt sätt, vet att jag är underviktig.
Jag ska i alla fall se vad de har att säga, ge det en chans. Är lite rädd att bli överkörd och matschema fungerar inte för mig, speciellt inte med tanke på mitt arbete, och som sagt ser jag inte själva ätandet som ett problem, utan mer alla tankar, tvångsmässiga handlingar, ångest osv. Jag hoppas att jag kan få känna mig delaktig i planeringen!
 
Hur har det varit för er som tillhört ÄS enheter? Är ni nöjda? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: