Bitterfroken

En lugn, avslappnad dag

Hej! 
Idag, hittills, har jag mått bättre. Känt mig rätt avslappnad. imorse vaknade jag som vanligt (SUCK) i blöta lakan och blöt kudde. Jag är SÅ trött på att svettas så mycket om nätterna, vidrigt! Hade även ångest när jag vaknade. Tänkte direkt att "det var en sån dag", men det gick över ganska snabbt och ångesten har inte kommit tillbaka!
Nyss åt jag middag och JA jag började med den tidigare och följde därför inte mitt inrutade mönster. Dock satt jag ju nu och följde klockan tills den skulle bli kvart i istället för prick, men men, jag ruckade lite på mönstret i alla fall. Åt världens godaste färsbiffar med sallad och lingonsylt och till det hade jag ostfrallor med bland annat salami och brie på, såå gott! Ikväll blir det nötter till premiären av lets dance. Älskar verkligen det programmet, dansade ju själv förut och dessutom fullkomligt ÄLSKAR jag David Hellenius (som dessutom fyller 40år dagen till ära!)
 
Hoppas eran dag har varit bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: