Bitterfroken

Födelsedag

Idag är det min födelsedag.. Dagen har varit ganska okej. Hade jättemysigt tillsammans med min familj nu på eftermiddagen, åt sashimi på världens bästa restaurang, guuud så gott det var!

Ikväll har jag suttit framför tvn och kollat fångarna på fortet. Har ångest och försöker sysselsätta mig på bästa vis för att den inte ska eskalera. Hittills är den hanterbar. Blir bara så ledsen, känns som att jag sitter fast i ett jäkla ekorrhjul, vad jag än gör blir fel, känns det som. Jag är ledsen för att jag har så svårt att gå emot ätstörningen. Varje tugga mat jag tar känns som ett enormt misslyckande. Känner mig så kass för att jag äter, den mest naturliga saker i världen ger mig fruktansvärda skuldkänslor. Äter jag inte får jag ångest för att jag så väl VET att jag måste äta, jag VET ju att jag inte får tappa mer i vikt, men viktuppgång skrämmer mig nåt så fruktansvärt. 
Mår sämre somatiskt igen för att jag äter sämre, yrsel, en känsla av att gå på bomull, hemsk kraftlöshet och jag får så svårt att koncentrera mig och hänga med i vardagen. Det enda jag vill är att sova. Vill bara försvinna, orkar inte. 
Vet ärligt talat inte ens om jag har motivation kvar? Allting bara skrämmer mig och jag känner mig mer och mer värdelös hela tiden.

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Varje tugga är ett framsteg! Särskilt med tanke på alla tankar du har som försöker motarbeta dig. Att du går emot dem och fortsätter kämpa - DET är starkt och SÅ beundransvärt!

Svar: Tack <3 blir så glad av dina kommentarer <3
Nellie

2014-02-22 @ 07:11:46
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: