Bitterfroken

Förbannade ångest

Otäcka vidriga ångest. Det känns som att den river sönder mig inifrån. Jag försöker så gott det går att ignorera den, sysselsätter mig med annat, men den ligger hela tiden där i bakgrunden och pyser. 
Jag är så jäkla orolig inför imorgon då läkaren ska ringa. Jag är så sjukt rädd att han ska vägra sjukskriva mig vidare fram tills dess att läkaren på ÄS enheten tar över. Det är hemskt att stå emellan såhär. De på ÄS tycker absolut att jag ska vara sjukskriven, men läkaren på vårdcentralen var tveksam sist jag var där. Jag kommer aldrig klara av att jobba som det är nu, jag orkar inte ens ta hand om mig själv. Jag har inte borstat tänderna på Gud vet när och mitt hem är ett enda kaos.. Jag orkar inte stå ut, vet inte hur jag ska hantera allting. Världen och mitt liv känns bara helt galen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: