Bitterfroken

Ganska lugn

Känner mig rätt hyfsat lugn idag, kan slappna av bättre. Sov ganska bra inatt vilket jag oftast gör när jag kan ta mina sömntabletter. Vaknade någon gång och var svettig, men det var ändå bättre jämfört med tidigare nätter.
Börjar känna mig såhär likgiltig igen. Önskar jag kunde skratta och vara glad, men så länge jag känner mig lugn och fri från ångest känns det ändå okej. 
 
Tänker en hel del på sjukskrivningen. Är orolig för att må fortsatt dåligt när den löper ut. Läkaren var inte så jättepigg på att sjukskriva mig öht, de på ÄS enheten tycker dock att jag ska vara sjukskriven tills jag stabiliserat mig en aning, dock kan inte de göra något åt saken eftersom jag inte är deras patient än.
Egentligen borde jag väl inte oroa mig över det här, det kanske är så att jag mår bättre snart? Jag hoppas det.. Ska fråga idag hur jag ska göra om jag är fortsatt ostabil i måendet efter februari, kanske kan någon av dem skriva en rekommendation till min läkare? Jag får helt enkelt vänta och se, hoppas på att det ordnar sig! 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: