Bitterfroken

Godmorgon!

Jag har inte skrivit om det innan, men jag har fått en tid till ätstörningsenheten som är inom väldigt kort tid. Jag har dividerat fram och tillbaka om hur jag ska göra, ska jag avboka? Ett av problemen just nu är att jag inte kan få ledigt från jobbet, det finns inte folk och jag måste jobba mitt pass. Säkert går det att på något sätt ordna, men det verkar svårt. En annan anledning till att jag tvekar är för att jag känner mig så jävla stor och fet. Kan ju inte komma till enheten och se ut såhär? Vad ska de tycka liksom? Det känns verkligen som att jag har gått upp minst tio kilo under de här månaderna.
Dock känner jag ju samtidigt att situationen är ohållbar, jag mår otroligt dåligt och kan, som jag skrivit tidigare, inte riktigt hantera allting och har otroligt ångest och är helt styrd under maten. Behöver verkligen hjälp med det här.. 
Det kanske är vanliga känslor? Men de tar verkligen emot nu när jag blivit så stor :(

Kommentarer
Postat av: Jeanette N

Det kommer att gå bra. Och jag tror inte att de kommer döma ut dig. De finns där att hjälpa. Tycker det är jättebra att du tar tag i det här nu! Hejar på dig här bakom dataskärmen! :)

2014-02-04 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: