Bitterfroken

Härda ut...

Usch vilken ångest jag har och har haft hela kvällen, fruktansvärt! Känns som att hjärtat ska hoppa ur bröstet på mig. Har tagit två Atarax och jag hoppas de snart hjälper. Brukar försöka undvika att ta ångestdämpande, försöker tänka att ångesten inte är farlig på något vis, bara obehaglig, men nu orkade jag inte längre stå ut. 
Är så trött på det här, att hela tiden må dåligt, att hela tiden känna tvång över att ha kontroll på allting, trött på att maten återigen ger mig ångest, trött på att vara livrädd för att gå upp i vikt, trött på att vara sjuk! :(

Har annars haft en ganska okej dag. Det har varit riktigt vårväder ute och solen var riktigt varm. Mår oftast lite bättre när de går mot ljusare tider! :)

Imorgon ska jag till ÄS enheten och få reda på eventuella diagnoser och eventuell behandling. Usch jag är så nervös, det känns bra och det känns skit! Hoppas bara på att allting snart kan kännas bra igen! 

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Hoppas att ångesten ger med sig snart och att morgondagen går bra för dig. Kramar.

2014-02-17 @ 23:08:07
URL: http://bulldozer.blogg.se/
Postat av: felicia.

har också haft fruktansvärd ångest, dock inatt så har vaknat flera gånger om bara drömt och inte mäcktat med ångesten alls:(
vi krigar på!!!

Svar: De är så hemska de där jäkla stunderna av ångest, hatar dem! Hinner dessutom glömma hur vidrigt det känns mellan gångerna. Precis som att jag glömmer hur det känns att må okej när jag mår dåligt :( kram <3
Nellie

2014-02-18 @ 11:13:21
URL: http://whofelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: