Bitterfroken

"Hon kunde vara någon annan, någon bättre om hon slöt ögonen"

Mår fortfarande så himla illa och ligger just nu i schäslongen och lyssnar på Håkan Hellström, han är verkligen så ljuvlig! Förr tyckte jag verkligen inte om honom, men sen såg jag honom live för flera år sen (mot min vilja ska jag säga) och sen dess älskar jag honom! Han är fantastisk och ännu mer fantastisk live!
 
Var nyss till affären också. Hade tagit upp kyckling från frysen men den var frysskadad (suck) så de var bara att handla nytt. Har planerat att göra en kyckling-, currygratäng till middag. Tyvärr vänder det sig i magen så fort jag tänker på mat, men måste i vilket fall som helst ha matlådor till kommande jobbvecka.
Angående jobbet så känner jag fortfarande att jag bara vill sjukskriva mig, det går ju bra, är euforisk när jag precis kommit hem från jobbet, men sen smyger sig ångestkänslan sig på och jag blir orolig. Hade det varit annorlunda om jag hade mått bättre? Jag hoppas att jag snart kommer känna mig tryggare och slipper all ångest. Oroar mig verkligen för allting nuförtiden och de tär på mig.. Känns fortfarande som sämsta valda tillfälle att börja ett nytt jobb, men de är bara att göra det bästa av situationen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: