Bitterfroken

Hur?

Jag hoppas verkligen att det här bara är en fas jag måste gå igenom för att bli frisk och jag hoppas också att den inte håller i sig särskilt länge. Jag önskar också av hela mitt hjärta att mitt huvud kan sluta fyllas av tjockistankar. Jag som aldrig tidigare brydde mig närmvärt om vikt (inte så att det påverkade mig så mycket i alla fall) är nu totalt besatt. Jag kan inte tänka på annat än hur stor jag blivit, det och mat då.. Jag har verkligen rusat iväg kroppsmässigt! Provade nyss mina "smaljeans" i panik, jag fick på mig dem, men de satt jäkligt tajt och massa fläsk hängde utanför. Alltså jag orkar inte, jag VILL INTE. Hur ska jag kunna lära mig att acceptera det här? :(

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

Du når mig på [email protected] om du behöver stöd. Fortsätt att kämpa!!!

2014-02-04 @ 00:55:23
URL: http://enflickasomarstark.blo.gg
Postat av: Matilda

Hej! Jag håller oxå på att tillfriskna från anorexin, börjar va i slutskedet av sjukdomen nu :) förhoppningsvis dvs. Har du delat med dig av din ''sjukdomshistoria''? :) skulle jättegärna läsa den om du gjort det! Hur gammal är du?

Svar: Jag skrev nog någon sån för ett tag sen, men glömde att lägga den under nån kategori. Kan ge mig på att skriva en ny snart :) Jag är 26, snart 27 :S kram
Nellie

2014-02-04 @ 07:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: